TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeMan Sep 17, 2007 11:38 am

det er hvad jeg har pt. lidt om hvad der skal foregå.er ved at finde et tidspunkt og mødested for afgang lør.dette tilgår hurtigs muligt.
SG.MADDOG.NK


Møde tid: KSN er aktivt fra fredag aften og alle kan møde her for egentlig møde tid. Egentlig møde tid er 10.30 til 11.30
Angribende styrker brifes klokken 11.30 og forsvar brifes hurtigst muligt her efter.
Kørsels anvisninger: lige ved siden af den civile lufthavn i karup er der en indkørsel markeret ”felt skydebane” kør ind her og følg vejen.
Ankomst ved ankomst til området møder man til indskrivning på KSN her betales de 100,- kr.
Parkering: der er en P-plads ved SF skydebanen der benyttes.
Spørgsmål: stilles i tråden.



Befaling for: Forsvar af DELTA 2.
1. Situation
a. Modstanderen: FJ, har land sat en FJ opklarings styrke på delings plus værdi Nordvest for Delta 2. Fjrenden optræder primært i afsiddede formationer og har kun enkelte lette køretøjer. Det vurderes at den landsatte styrke kan være støttet af lette mortere.
b. Egne forhold. Styrken er omkring delings plus værdi. Der forefindes ikke nogen form for indirekte støtte ild og en kun en GRP værdi i reserve.
c. Til og afgang. Intet nyt.
2. Opgave. Opgaven er at bremse fjendes fremgang gennem området Delta 2, ved oprettelse af kampstilling, samt gennem opklaring og kamp at indhente oplysninger om FJ størelse og hensigt. Og om muligt slå fjenden tilbage.

3. Udførelse
a. Samlet plan. Snarest muligt efter iværksættelse oprettes kampstilling (KILO1) placering JF 6.5 anvisning. Enheden ud lægger opklarings patruljer og indretter et midlertidigt BSO i forhold til kampstillingen. JF DF anvisninger. Forbered at skulle afgive en grupper værdi til løsning af alternative opgaver.
b. Opgaver til grupperne. JF DF
c. Fællesbestemmelser. Mil-sim regl sæt, der kan afviges fra enkelte regler, hvis dette befales/godkendes af kamp dommer. Alle køretøjer der indgår i kampen skal være mærket med mine strimmel alle der bare gule veste er medlemmer af staben og alle deres anvisninger skal følges.
4. Faglig tjeneste
a. Placering af faglige installationer: Tilgår i området.
b. Forsyningstjeneste: Tilgår i området.
d. Sanitetstjeneste: Skarp sanitet er at finde på KSN.
5. Signaltjeneste
a. Placering af KSN SF skyde banen, ved flyvestation Karup.
b. SF/DF plads
c. Signalmidler. DF modtaret Radio i området, resten efter egen foranstaltning.
d. Kendeord. : Tilgår i området.


--------------------------------------------------------------------------------


Sidst rettet af Tors Sep 20, 2007 10:46 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: RE.KARUP   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeMan Sep 17, 2007 12:30 pm

DET BLIVER MED AFGANG fra min adresse kl. 9.00 sharp. er der nogle der ikke ved hvor jeg bor så ring for adresse. mit telefon. nr. 40 18 17 12.
jeg vil gerne have bedsked her på tråden eller på telef. om alle der skal med har forstået det hele.gerne inden fredag.

SG.MADDOG.NK Cool
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeTirs Sep 18, 2007 4:22 am

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
DET BLIVER MED AFGANG fra min adresse kl. 9.00 sharp. er der nogle der ikke ved hvor jeg bor så ring for adresse. mit telefon. nr. 40 18 17 12.
jeg vil gerne have bedsked her på tråden eller på telef. om alle der skal med har forstået det hele.gerne inden fredag.

SG.MADDOG.NK Cool
Så det er afgang fra dig kl 9.00 lørdag.. korrekt?
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeTirs Sep 18, 2007 11:08 am

M.O.D skrev:
TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
DET BLIVER MED AFGANG fra min adresse kl. 9.00 sharp. er der nogle der ikke ved hvor jeg bor så ring for adresse. mit telefon. nr. 40 18 17 12.
jeg vil gerne have bedsked her på tråden eller på telef. om alle der skal med har forstået det hele.gerne inden fredag.

SG.MADDOG.NK Cool
Så det er afgang fra dig kl 9.00 lørdag..?
YES SIR det er korrekt ses lør har i læst lidt om spillet jeg har nemlig ikke det fulde overblik ,men det får vi he he
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeTors Sep 20, 2007 11:01 am

MØDE STEDET ER ÆNDRET TIL DEN STORE P-PLADS VED KIRKEN VED LYSKRYDSET PÅ VEJ OP TIL MIG MEN SAMME AFGANGS TIDSPUNKT KL. 9,00. ADRESSEN DER SKAL KØRES EFTER ER HESSELLUNDVEJ 14. KARUP
lige ved siden af den civile lufthavn i karup er der en indkørsel markeret ”felt skydebane” kør ind her og følg vejen.
Ankomst ved ankomst til området møder man til indskrivning på KSN her betales de 100,- kr.
Parkering: der er en P-plads ved SF skydebanen der benyttes. den kørelsevejledning er skrevet

da særlige omstændigheder på mit job kan kræve at mark og jeg kan blive nød til at melde afbud til milsim i karup

SG.MADDOG.NK Sad Sad Sad
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeTors Sep 20, 2007 11:59 pm

opdatering på hvem der tager afsted...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeFre Sep 21, 2007 11:01 am

GF.Bøgelund-T.B.A.B skrev:
opdatering på hvem der tager afsted...?
JUST MC PALME andet ved jeg ikke

SG.MADDOG.NK Sad
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeSøn Sep 23, 2007 9:24 am

Hey derude.. Ville bare sige at det har været et super fedt milsim nok det bedste jeg har været på Very Happy .. med brag og røg og hele pisset lol!

Vi snakkede og arbejde sammen med Mad Foxes hed de, og snakkede om noget fælles træning (Milsim/Hygge) og måske selv arrangere et milsim med tiden. Men de er ihvert fald nogle rigtig fine gutter som vi helt sikkert ku få det fedt med Very Happy

Håber i kommer med til næste arrangement........SLUT! Wink
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitimeFre Sep 28, 2007 2:20 am

ja self vi er med på det der kommer nu her d. 13-14 okt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Sponsoreret inhold





OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Empty
IndlægEmne: Sv: OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED   OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OP DATE MILSIM KARUP 22-23 SEP NYT MØDE STED
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» afgang`s tid og sted for milsim varde
» MILSIM KARUP 22-23 sep
» MILSIM I KARUP flyttet til den 1-2 maj
» afgang 1-2 maj kl 8.15 til milsim karup
» milsim i karup AFLYST

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: