TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Milsim Brikby 8-9 Nov

Go down 
+4
Mulle_[DSU]
rasmus
Sonny T.B.A.B
M.O.D
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 23, 2008 2:22 pm

Pris 250 kr...

Der er kommet en tråd op inde på milsim.dk...

http://www.milsim.dk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?13833
Tilbage til toppen Go down
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 23, 2008 2:46 pm

kommer ikke da jeg ikke har lyst til at spille med FJR efter deres indstilling til andre spillere der ikke har det "rigtige" udstyr. mener ikke det er milsim ånd at rakke ned på spillere der ikke lige har købt en camo rygsæk eller en ordentlig vest eller våben
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 2:03 am

stilte MOD op
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 11:25 am

Nobikanu-T.B.A.B skrev:
kommer ikke da jeg ikke har lyst til at spille med FJR efter deres indstilling til andre spillere der ikke har det "rigtige" udstyr. mener ikke det er milsim ånd at rakke ned på spillere der ikke lige har købt en camo rygsæk eller en ordentlig vest eller våben
ved ikke hvad der stikker FJR men såvit jeg ved er det alrø og kent der er uenig om en del ting også om deres måde at lave milsim på.men dem er gerne vil til BB er såvit jeg da velkommen. den udtales fra alrø står for hans regning. higings har ikke noget at udsætte på holdet. Very Happy alrø er NK
ikke CHEF for FJR så det tro jeg ikke han bestemmer. Wink og hvis vi ikke kan tage afsted som et enig hold . så er der vel ikke meget fidus ved det.
brian og kent gider ikke FJR. og mig vil i et vis omfang såvit mulig holde mig neutral men glæder det T.B.A.B VS FJR. BAKKER JEG 112% op om T.B.A.B og det skal ses i det lys at jeg ikke var tilstede da alrø overfaldt kent, og kent er ikke den første alrø har overfuset ved at råbe og være
usaglig så jeg kan sku godt forstå at kent åbner munden. Wink
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 11:31 am

er fuldt ud enig med kromann støtter os op om det. for det der skete var ikke noget man kan være tjent med....

men jeg vil gerne til BB men vil ikk ses ned på af dem der står for det og gider da heller ikk afsted uden holdet...
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 1:30 pm

Mulle_team.bad.ass.ball skrev:
er fuldt ud enig med kromann støtter os op om det. for det der skete var ikke noget man kan være tjent med....

men jeg vil gerne til BB men vil ikk ses ned på af dem der står for det og gider da heller ikk afsted uden holdet...
det er der heller ikke nogle der gør. men alrø er alrø og det bliver nok ikke anderledes med ham. Shocked . mulle find dem der vil med til BB og vis fanen for os. jeg melder pas denne gang da jeg har huset fuld af gæster den weekend. og andet er der ikke i det. Cool


Sidst rettet af TEAM.BAD.ASS.BALL Søn Okt 26, 2008 12:15 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Oyabun
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 33
Age : 54
Registration date : 12/07/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 2:12 pm

Dem der gerne vil til Brikby kan bare kontakte mig så skal jeg nok ordne det, jeg tror ikke der er en eneste i Milsim, der ville turde at nægte TBAB at stille op til spil i BB. Så længe jeg sidder på pinden vil alle spil være åbne, uanset hvem der står for det. Angående FJR ja så er den potte ude for mig, for jeg gider ikke bruge mere tid på det, Alrø og jeg har åbenbart ikke samme holdning om hvad man bør udsætte folk for. Men jeg overlever, det er jo ikke første gang jeg har en dialog med FJR Smile Det bliver nok heller ikke sidste, Men jeg finder mig ikke i at folk taler nedladende til mig eller nogen fra mit hold. DER GÅR MIN GRÆNSE NEMLIG !!
Tilbage til toppen Go down
Nobikanu-T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nobikanu-T.B.A.B


Antal indlæg : 111
Age : 49
Localisation : vejle
Registration date : 06/03/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 24, 2008 3:04 pm

min indstilling er at det skal være hyggeligt for alle lige meget hvem de er om så de kommer i en neongul balletkjole med en slangebøsse bare de har lyst til at deltage aktivt i de kampe der må komme til arrangementerne. Et milsim skal IKKE være en stroppetur af røvdimensioner men små kampe og opgaver af militært natur evt checkpoints, rekonosering, eller beskyttelse af hvad man vil, men ikke en som vi så i karup at man skal gå over 20km (har tjekket det på goggle earth), håber da at det kun er Alrø der er sådan og ikke alle....

Tænker på om det er muligt at finde ud af hvad det koster at leje karup til et milsim, da jeg syntes at de milsim vi har haft indtil videre har været ok. gider ikke og brokke mig mere over FJR vil lade dem køre deres løb så må vi se hvor mange der kommer til deres "super-milsims"
Tilbage til toppen Go down
http://www.nobikanu.dk
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2008 5:20 am

Jamen som det ser ud nu, er vi kun 2 fra MOD der stiller op(måske 3 just finder lige ud af noget snarest). Så hvis der er nogen af jer der er klar på et par ekstra mand til dette arrangement er vi klar Very Happy

Men stiller vi op som JMOC denne gang, og i såfald hvor mange er der fra Madfoxes og hvem tager lige fat i dem?
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2008 8:10 am

M.O.D skrev:
Jamen som det ser ud nu, er vi kun 2 fra MOD der stiller op(måske 3 just finder lige ud af noget snarest). Så hvis der er nogen af jer der er klar på et par ekstra mand til dette arrangement er vi klar Very Happy

Men stiller vi op som JMOC denne gang, og i såfald hvor mange er der fra Madfoxes og hvem tager lige fat i dem?
sig mig engang er JMOC sat i værk for så er der noget jeg er gået glip af Shocked var det ikke først til den ny særson det skulle starte og ikke før Question
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeSøn Okt 26, 2008 11:29 am

jamen aner det faktisk ikke. men kunne bare være rart at spille sammen og det er man jo sikret ved den tilmelding
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 27, 2008 7:54 am

Nej det ikke blevet sat igang endnu, men jeg tænkte bare at sætte det igang tidligere, igen for at undgå det der med vi havner på hver sin side.
Men vi er tre MOD'er som er tilmeldt under Mad foxes. Smile
Tilbage til toppen Go down
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeMan Okt 27, 2008 12:17 pm

Jeg tror at vi skal vente lidt med det JMOC. Ihvertfald indtil at vi alle har været samlet, og få snakket.

Jamen hvis vi kommer på hver vores side igen, er der ikke noget at gøre ved det. Det er jo også hyggeligt at møde hinanden, på lidt andre måder end normalt=)

Bare min mening...

- PALME
Tilbage til toppen Go down
Oyabun
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 33
Age : 54
Registration date : 12/07/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTirs Okt 28, 2008 4:12 am

Til spillet i Brikby den 8-9 November er alle tilmeldt under Mad Foxes
Tilbage til toppen Go down
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2008 11:57 am

hvem fra holdet skulle med til BB
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
rasmus
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
rasmus


Antal indlæg : 56
Registration date : 29/03/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2008 12:17 pm

hey mullen det skal dig og mig og vi to cheers
Tilbage til toppen Go down
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2008 10:17 pm

jamen det er bare alm hygge milsim de afholder og man skal selv have kugler med og det koster 250 som betales på dagen
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 03, 2008 12:48 pm

hvis jeg kan luske mig til vejle lørdag morgen kan jeg så køre med dig til bb rasmus Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
rasmus
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
rasmus


Antal indlæg : 56
Registration date : 29/03/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 04, 2008 11:19 am

hey mulle hvis der er noget du kan så er det, det
Tilbage til toppen Go down
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 04, 2008 2:27 pm

rasmus skrev:
hey mulle hvis der er noget du kan så er det, det

hvor lækkert. hvor og hvornår skal jeg være så Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
rasmus
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
rasmus


Antal indlæg : 56
Registration date : 29/03/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 05, 2008 2:29 pm

det tilgår hurtigs muligt, jeg er ved at finde ud af omvi samles eller kører selv,
Tilbage til toppen Go down
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 06, 2008 10:29 am

Som flere nok har set, så står vi inde på milsim.dk som IKKE at have betalt til milsimet i Brikby. Havde dog hørt at vi havde en aftale om at betale på stedet. Men har snakket med Higgings, og den aftale kan han ikke huske at have lavet. Men har arrangeret at det er det vi gør, folk skal blot huske LIGE PENGE, da de ikke kan give tilbage!!!

Glæder mig til vi ses på lørdag Very Happy Hygge drenge...

- Palme
Tilbage til toppen Go down
Oyabun
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 33
Age : 54
Registration date : 12/07/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 06, 2008 3:01 pm

Jeg er lige ved at få Sonny til at sende mig en adresse, så vi har noget at køre efter så vi kan lave noget kørsammen noget.
Tilbage til toppen Go down
Oyabun
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 33
Age : 54
Registration date : 12/07/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 06, 2008 4:44 pm

Check-IN i Brikby ligger fra kl 9.00 til 11.30. Så hvis vi er der ca 10.30 det burde give os god tid, turen derned tager 1 time og 45 minutter. Så hvis vi siger at vi mødes kl 8.15 ved sygeplejeskolen kan det ikke gå helt galt.
Tilbage til toppen Go down
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 07, 2008 9:29 am

Lyder som en god ide, så kører vi omkring kl. 0830... Jeg giver lige Just besked, hvis han ikke har set det. Så vi ses imorgen oppe ved sygeplejeskolen... cheers
Tilbage til toppen Go down
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 12:33 am

Hey boys tak for fedt milsim. det var sgu nogle fede små scenarier vi fik kæmpet os igennem. Og jeg håber du kar fået taget nogle fede billeder Kent som vi snart kan få at se.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Milsim Brikby 8-9 Nov   Milsim Brikby 8-9 Nov - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Milsim Brikby 8-9 Nov
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Brikby 22-24 august MERE NYT
» Milsim d. 17-18 Nov.
» MILSIM I KARUP flyttet til den 1-2 maj
» Milsim Nymindegab
» Milsim i Varde 24-25 maj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: