TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Radio Procedure.

Go down 
+2
Sonny T.B.A.B
Nts
6 deltagere
ForfatterBesked
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeMan Maj 26, 2008 10:33 am

Efter milsim i Varde synes jeg at nogle folk godt kunne bruge at lære lidt radio procedure og disciplin. Exclamation

Lige for at nævne det mest grundlæggende:

Når folk taler skal man ikke bryde ind.

Alt ligegyldigt snak om hvad man skal spise senere eller om hvor flotte skyeren er holder man af nette osv.

Tænk, Tast, Tal <--- Sørg for at tænk igennem hvad du vil sige inden du taster så vi ikke får for mange af dem der "Ja.. Øhhhh.. stilhed.. Skift" Altså det kan jo sket man går sort. Men sig setningen inde i dig selv inden du taster og sender. Tast hold knappen inde i et halvt sek inden du begynder at snakke så er du sikker på at vi når at høre starten. Tal klart og tydeligt og undgå de der "øhhh ummm"

Når man vil kalde en op siger man Eks "1 1 her er 1 2 skift" det svares " 1 2 her er 1 1 skift" og så giver man den besked man nu vil sende.

Når man gerne vil ha et svar siger "skift" Eks " hvor lange er i fra os ? Skfit" Når man så er færdig siger man "slut" Eks " Modtaget slut"

Og hvis der ikke er kommet en "vent slut" eller "slut" så er der ikke andre der kalder op. Med mindre man får føling.

Og der er to slags føling,

Hvis man spotter fjenden hedder det "føling føling"
Og bliver man skudt på hedder det "Kamp føling"
Og ja ved godt at man for det meste bare siger føling ved begge tilfælde, men det er bare så folk er klar over at man ikke behøver at blive skudt på for at have føling Smile

Jeg ved godt det ikke er alle der har været i milli og det er jo også helt fint. Det er bare pisse vigtig at vi har styr på vores radio procedure.

Det her er ikke for at pege finger af nogen eller for at trade på nogen eller for at spille popsmart. Vi skal bare ha sådan nogle ting her på plads. Og alle jer som har været i milli er mener jeg lukker lort ud i det jeg har skrevet. Ret mig endlig.

Smid bare en kommentar. Smile

Hilsin Nts Smile

(Der tages forbehold for stave og trykfejl) Laughing
Tilbage til toppen Go down
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeMan Maj 26, 2008 12:22 pm

NTS er dum..
Men ikke desto mindre har han ret..
Radio diciplin er super vigtigt og kan betyde liv eller død.. Eller ikke helt..

Dette er noget vi klart bør træne..
Slut
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeMan Maj 26, 2008 1:01 pm

det er no prob med at sætte navne på dem der fucker lidt op, mig som,havde en del af de der øøøøøøh stilhed, men jeg mangler også radio
træning samt at dette milsim var det første milsim hvor jeg entlig skulle rykke rundt med folk, og der mangler jeg en del rutine, det ved jeg godt .
det er også derfor at vi har forumet ,så vi kan få rettet til med de ting der ikke rigtig funker max. så lad os bare få navne på dem der har ting der kan blive bedre, det er jo for at holdet kan funger bedre når vi er til milsim. jeg syntes da også selv at det er nederen at jeg ikke helt har styr på nogle af tingende.det må jeg jo få lært. Laughing
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTirs Maj 27, 2008 8:52 am

Der er ingen af os, der er perfekte.
Vi burde måske lave nogle træningsture til vandel.. Altså uden almen deltagelse.. M.O.D og Mad Foxes er self. ok.
Men evt. tage til vandel og træne og grille en aften her i det gode vejr..
Og ja det lyder måske lidt cumbaya agtigt, men tror vi har brug for det, da vi er et hold med mange nye.

Er jeg helt fra den her? Kom lad os hygge og træne..
Tilbage til toppen Go down
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTirs Maj 27, 2008 9:55 am

[quote="Sonny T.B.A.B"] Er jeg helt fra den her? [quote]

Ja du er!!! Laughing

Men eller lyder det som en god idé...
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTirs Maj 27, 2008 11:27 am

Nts skrev:
Når man vil kalde en op siger man Eks "1 1 her er 1 2 skift" det svares " 1 2 her er 1 1 skift" og så giver man den besked man nu vil sende.

Jeg har lært at det er nok man siger: 1,1 her er 1,2 skift og der svares : 1,2 skift eller 1,2 her skift...

men det er måske flueknepperi...

men jeg sys oss jeg har prøvet en del at få lært folk den rigtige måde...
skal lig siges ikk får et fucke dig kromann men du er altså blevet bedre til det end du var i starten..Very Happy

ved godt vi skal sætte oss ned og lære folk alle tingene en dag og blive ved til folk kan.. hader oss den lille en som kommer tit hvor folk siger modtaget skift slut..Very Happy
eller hvor jeg siger "modtager slut" og den anden person bliver ved..Very Happy eller igen hvis folk siger skift men så lig mangler noget og får det slynget ud med det samme inden anden part når at få sagt noget så fucker det hele op...
bare nogle af de ting jeg ser som problemer...
men jeg kan nemt skaffe noget papir over de forskellige fremgangsmåder, eller jeg kan skrive de vigtigste ned og printe ud...
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTirs Maj 27, 2008 2:20 pm

Bøgelund(B.A.B) skrev:
Nts skrev:
Når man vil kalde en op siger man Eks "1 1 her er 1 2 skift" det svares " 1 2 her er 1 1 skift" og så giver man den besked man nu vil sende.

Jeg har lært at det er nok man siger: 1,1 her er 1,2 skift og der svares : 1,2 skift eller 1,2 her skift...

men det er måske flueknepperi...

men jeg sys oss jeg har prøvet en del at få lært folk den rigtige måde...
skal lig siges ikk får et fucke dig kromann men du er altså blevet bedre til det end du var i starten..Very Happy

ved godt vi skal sætte oss ned og lære folk alle tingene en dag og blive ved til folk kan.. hader oss den lille en som kommer tit hvor folk siger modtaget skift slut..Very Happy
eller hvor jeg siger "modtager slut" og den anden person bliver ved..Very Happy eller igen hvis folk siger skift men så lig mangler noget og får det slynget ud med det samme inden anden part når at få sagt noget så fucker det hele op...
bare nogle af de ting jeg ser som problemer...
men jeg kan nemt skaffe noget papir over de forskellige fremgangsmåder, eller jeg kan skrive de vigtigste ned og printe ud...
ja tak en til mig. Shocked Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTirs Maj 27, 2008 2:23 pm

[quote="Nts"][quote="Sonny T.B.A.B"] Er jeg helt fra den her?
Citat :


Ja du er!!! Laughing

Men eller lyder det som en god idé...
det har jeg også foreslået er ved finde en dato for anden trænings dag,der skal bare være større tilslutning end første gang det blev lavet i vandel. Wink ja vi er mange nu og mange ny, men det skulle føre til et stabil hold med en fast gruppe der kender hinanden ud og ind så vi kan tingende uden rigtig at tænke over dem. hvis ex nts gør en ting i felten så ved vi andre hvad vi skal gøre og omvendt.eller hvis nicki giver en komando så ved vi også hvad de skal ske. Shocked
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 7:35 am

Jeg tager pølser med.. Hvis så ellers Nicky og Kent kan lade være med at snave hinanden syge, så bliver det godt..
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeOns Maj 28, 2008 8:15 am

Sonny T.B.A.B skrev:
Jeg tager pølser med.. Hvis så ellers Nicky og Kent kan lade være med at snave hinanden syge, så bliver det godt..

heh.. du er bare sur over at du ikk var med...Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTors Maj 29, 2008 2:28 pm

Er det så tydeligt at høre?? Der er sgu efterhånden ingen, der snaver med mig.
Tilbage til toppen Go down
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeTors Maj 29, 2008 3:00 pm

Sonny T.B.A.B skrev:
Er det så tydeligt at høre?? Der er sgu efterhånden ingen, der snaver med mig.

du må da kunne ha charmet dig på en af de der sygeplejesker da du kom tilbage der i lørdags i dit camo kluns hehe
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeFre Maj 30, 2008 3:02 am

Den yngste var nok 50!! Ikk at man skal være kræsen, meeeen..
Tilbage til toppen Go down
Mulle_[DSU]
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Mulle_[DSU]


Antal indlæg : 113
Age : 37
Registration date : 01/12/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeFre Maj 30, 2008 3:10 am

ja men hvad ville du fortrække. nicki vs. bedste på 50 alien
Tilbage til toppen Go down
http://www.123hjemmeside.dk/teambadassballfilmklip
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeFre Maj 30, 2008 8:15 am

Mulle_team.bad.ass.ball skrev:
ja men hvad ville du fortrække. nicki vs. bedste på 50 alien

Klart mig...
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeFre Maj 30, 2008 3:18 pm

Altid Nicky.. Han har bløde læber..
Tilbage til toppen Go down
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeLør Maj 31, 2008 4:04 am

SÅDAN...!!

men tilbage til topic..

hvornår skal vi tage en team dag i vandel...?
er der nogen der skal på ferie inden for den nærmeste fremtid eller skal andet eller kan vi bare tage en dato...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
Sonny T.B.A.B
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL



Antal indlæg : 27
Age : 39
Localisation : Esbjerg Havn
Registration date : 27/04/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeLør Maj 31, 2008 2:44 pm

Uge 29-30 har jeg landsætning på Kreta..
Tilbage til toppen Go down
Nts
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Nts


Antal indlæg : 52
Age : 37
Localisation : Varde
Registration date : 02/05/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeSøn Jun 01, 2008 5:13 am

hvad siger i til den 21/6?
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeSøn Jun 01, 2008 8:12 am

Nts skrev:
hvad siger i til den 21/6?
der er det muligt at vi skal til karup, hvis tingende falde på plads. bamse har gang i noget på den dato. cheers
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
[MadFoxes]Maro




Antal indlæg : 15
Localisation : Middelfart
Registration date : 22/05/08

Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitimeSøn Jun 29, 2008 3:29 pm

Hvis jeg må komme med en hurtig bemærkning, så har vi på Mad Foxes gjort en del i at træne radioprocedurer. I kunne med fordel tage fat på Jesper eller Søren og sætte noget træning op sammen med mine gutter. De fleste af dem kan det i forvejen, men repetition er som bekendt moderen til al lærdom Very Happy
Jeg ved, at Jesper snakkede med Just og Palme om det ude ved Iversen, så der er en chance for, at det kunne blive et joint-T.B.A.B./M.O.D./Mad Foxes-arrangement. Nogen skal bare tage initiativet Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Radio Procedure. Empty
IndlægEmne: Sv: Radio Procedure.   Radio Procedure. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Radio Procedure.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny radio :D
» ny radio PMR

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: TEAM.BAD.ASS.BALL MEDLEMMER-
Gå til: