TEAM.BAD.ASS.BALL
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TEAM.BAD.ASS.BALL

HARDBALL
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeOns Mar 12, 2008 1:09 pm

Laughing


Sidst rettet af TEAM.BAD.ASS.BALL Tors Mar 13, 2008 12:55 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeTors Mar 13, 2008 5:10 am

Det ku meget vel ske at der dukkede nogle MOD'er op Wink
Tilbage til toppen Go down
rasmus
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
rasmus


Antal indlæg : 56
Registration date : 29/03/07

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeTors Mar 13, 2008 1:24 pm

er det så i vissenbjerg folk tager til
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeTors Mar 13, 2008 3:46 pm

rasmus skrev:
er det så i vissenbjerg folk tager til
jep. det er efter sigende en super fed bane har været der over da der ikk var bygget noget på banen men det er der hvis nu i stor stil det er et super fedt område. Laughing
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
Bøgelund(B.A.B)
Member of TEAM.BAD.ASS.BALL
Bøgelund(B.A.B)


Antal indlæg : 154
Age : 36
Localisation : Vejle
Registration date : 20/11/06

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeFre Mar 14, 2008 2:57 am

Nu er der jo snak om at vi tager til varde...
Tilbage til toppen Go down
http://www.teambadassball.dk
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeFre Mar 14, 2008 7:20 am

Jeg har forresten mistet de fleste nr på min telefon til sidste milsim så jeg vil egentlig gerne have dit kroman og nicki og hvis i måske også ku give mig johns fra excess så vil det være kanon.

Vi har været i vissenbjerg og det er faktisk en rigtig cool skovbane med dækninger, bunkere og et enkelt fort Smile Vi regner da også med at komme næste søndag!
Tilbage til toppen Go down
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeFre Mar 14, 2008 12:50 pm

Bøgelund(B.A.B) skrev:
Nu er der jo snak om at vi tager til varde...
varde denne weekend melder jeg pas og kent er syg, mark er i byen Crying or Very sad Crying or Very sad Wink
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
TEAM.BAD.ASS.BALL
Board Admin
TEAM.BAD.ASS.BALL


Antal indlæg : 338
Age : 58
Localisation : BEHIND ENEMY LINENS
Registration date : 18/11/06

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeMan Mar 24, 2008 12:13 pm

M.O.D skrev:
Jeg har forresten mistet de fleste nr på min telefon til sidste milsim så jeg vil egentlig gerne have dit kroman og nicki og hvis i måske også ku give mig johns fra excess så vil det være kanon.

Vi har været i vissenbjerg og det er faktisk en rigtig cool skovbane med dækninger, bunkere og et enkelt fort Smile Vi regner da også med at komme næste søndag!
send lige mig en sms så sender jeg dem til dig king
Tilbage til toppen Go down
https://teambadassball.danskforum.net
M.O.D

M.O.D


Antal indlæg : 152
Registration date : 10/02/07

T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 10:28 am

TEAM.BAD.ASS.BALL skrev:
M.O.D skrev:
Jeg har forresten mistet de fleste nr på min telefon til sidste milsim så jeg vil egentlig gerne have dit kroman og nicki og hvis i måske også ku give mig johns fra excess så vil det være kanon.

Vi har været i vissenbjerg og det er faktisk en rigtig cool skovbane med dækninger, bunkere og et enkelt fort Smile Vi regner da også med at komme næste søndag!
send lige mig en sms så sender jeg dem til dig king

Det ville jeg gerne kroman men jeg har ikke dit nr Very Happy mit er stadig det samme 31158162
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Empty
IndlægEmne: Sv: T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne   T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
T.B.A.B påskespil AFLYST det er i vissenbjerg det sne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» milsim i karup AFLYST
» Vissenbjerg d. 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
TEAM.BAD.ASS.BALL :: Debat :: Arrangementer-
Gå til: